Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Saturday, July 16, 2011

tak boleh komen


pagi nie dah 3 blog saya pergi..saya sangatlah tension
kerana....
kesemua blog tersebut saya tak dapat komen
kerana...
blog tersebut tak buat komen pop up window..dia buat embedded below post
tataw sebab apa saya tak akan boleh komen kalo embedded below post
sangat sedih..nak komen..nak komen!!


Nota Hati : Dapat jadi silent reader sajala..uhukk

8 budak baek komen:

sitihajar said...

pasaipa hg setup belain dr org lain..apa beza pop up n embedded? aku dh ubah dh kpd pop up

pikah yang baik said...

sebab ms aku setup embedded kan...ada 2 3 org xleh komen..so aku on beralih kepada pop up..pop up xbrt sgt blog

sitihajar said...

oh..aku dh ubah dh.. hihi

pikah yang baik said...

chantek..thanx mumyy :)

sitihajar said...

wei,,aku ubah p embedded lak..hg suh kwn2 hg ubah la..embedded cm sng ckt..haha

pikah yang baik said...

haha..pulakk...nt2 aku ubah sebab aku nak taw dlu sebab pa xleh komen

sitihajar said...

weh pikah aku bleh ja komen kt hg..wloppon aku xsama setting ngn belog hg

asnizaziz said...

ala,siannya dia :D

Related Posts with Thumbnails