Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Friday, July 1, 2011

bercakaplah benar walaupun pahit

hey kamu!baju kamu itu buruk..burukk sekali..tak usah pakai lagi..
bercakaplah benar walaupun pahit

hey kamu!muka kamu tidak cantik..tak payah make up tebal seinci
bercakaplah benar walaupun pahit

hey kamu!cara kamu itu salah!bukan macam tuh buat kerja..
bercakaplah benar walaupun pahit

hey kamu!tak usah berlagak..!harta kamu tidak kekal..
bercakaplah benar walaupun pahit

hey kamu!lukisan kamu hodoh sekali!
bercakaplah benar walaupun pahit

hey kamu!kamu nie terlampau beremosi!tak pandai kawal diri..
bercakaplah benar walaupun pahit

hey kamu!pandai cakap tapi kerja tak jalan..
bercakaplah benar walaupun pahit

hey kamu!kamu sangat gedik..tak malukah?
bercakaplah benar walaupun pahit

sebab itulah ubat pahit kerana yang pahit itulah yang akan mengubati dan merawati diri kita supaya menjadi lebih baik dan mencegah kita dari melakukan sebarang perkara yang tidak elok.

erkk...ubat yang manis macammana plak??

Nota Hati : Gadis Misteri..saya macam kenal tak kenal kamu tapi yang saya banyakk kali tulis surat dekat kamu tuh........saya ada tuliska??oh no...ilang ingatan..

2 budak baek komen:

masih Gadis Misteri said...

o0o0owh.. haha. akhirnya aku mendapat perhatian dari Pikah yang baik.. xcakap tuleh byk3 kali pun lah. ang tulih skali ja la... pastu bagi kat aku.. xdak banyak2 kali.. benda dah lama sangat pon... :)

pikah yang baik said...

sapa suh bagi ilang??????????????????grrr

Related Posts with Thumbnails