Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Wednesday, July 6, 2011

cuba-cuba 2

dah kata ari rabu tak boleh banyak kata
kita cuba-cuba lagi melukis
petang tadi rakan sekerja saya suruh saya lukis gambar dia
saya skecth dan cuba ingat pakaian dia
balik umah terus laju-laju lukis

tadaa~~mempersembahkan

lepas tuh banyak kali skecth nak buat gambar perempuan berwajah tension (saya lah tu) ..tapi tak jadi..mungkin sebab saya tension pon berwajah ayu..maka hasilnya seperti di bawah


Nota Hati : Melukis dan menulis adalah ekspresi emosi saya

4 budak baek komen:

GadiZ Misteri CuMeL said...

ang lukeh pakai apa ni weh?

pikah yang baik said...

Pakai paint,adobe potosop.

Basyirah Abd Rahman said...

cunnye weh! Hang lukis gambaq aku tengah pregnant plak..? hahaha

pikah yang baik said...

pregnant?erm..try2..hee..nt i kasi u kalo ok..haha

Related Posts with Thumbnails