Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Tuesday, July 5, 2011

kata-kata

kata-kata di bawah bukan hak milik asal saya
tapi sebab saya suka dan nak meluahkan emosi melalui tulisann..maka saya nak boh kata-kata nie dalam blog saya

cedok-cedok dari twitter # # # #

Better to know and be disappointed than to never know and always wonder.
tak kenal tak kecewa..dah kenal berpada-pada

Just because a person smiles all the time, doesn't mean their life is perfect. That smile is a symbol of hope & strength.
dengan hanya senyumm saja boleh merasuk jiwa saya jadi sentiasa kuat

If it's important to you, you will find a way. If it's not important to you, you will find an excuse.
kalo penting pulunnn ja..kalo hat tak maw tuh amik lewa

Sometimes I feel like I'm waiting for something that will never happen.
tak dak sapa berani jamin benda yang tak pasti...tak pasti tak pasti tak pastiii.bila nak pasti


Nota Hati : Entri sampah sarap..haha

2 budak baek komen:

Solihin Zubir said...

uiii.. ni bkn entry sampah ni..
ada maksud la.. =)

pikah yang baik said...

saya rasa sampah sarap sebab saya tengah beremosi sangat nie...nie dah abes tahan niee..ikut hati nak luah semua kat blog tapi terpaksa berkias2..hee

Related Posts with Thumbnails