Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Saturday, June 11, 2011

pembaca senyap

pembaca senyap a.k.a silent reader
(sayalah tu :D )
akhir-akhir ini saya sering plak blogwalking ke sana sini
kalo dulu saya suka mebaca sahaja..tak suka komen
tapi lately dah pandai komen dah..(syabas pikah!)
sebenarnya bukan tak nak komen..tapi bila baca komen orang laen hampir sama dengan komen dalam hati (nampak sangat komen saya tipikal sahaja)..jadi macam tak nak komen dah
lagi pulak saya lebih suka membaca secara diam
tapi bila dah start berblogwalking dan cuba tengok dunia blogger-blogger nie
(nampak sangat dok uluu...dok dalam dunia sendiri...peqak..peqak!!)
LUAS nya jaringan mereka...selama ini niat di hati hanya taw menulis dan membaca sahaja
tak pernah nak beramah mesra
kalo beramah mesra pon dengan blogger yang memang kenal muka ke muka
ada jugak cuba-cuba untuk masuk komuniti blogger tapi malangnya kebanyakan yang nak daftar kena pakai akaun facebook plak...(baru saja deactivate fb..malas nak activate balik buat masa sekarang..huhu..insya Allah akan deactivate kembali kalo terdesak..)
maka tiada peluanglah nak berkenal
tapi tak apa..dah dapat baca entri mereka pon sudah cukup
boleh juga taw perkembangan semasa


macam biasa..tataw nak sudahkan cerita..maka entri benti secara tiba-tiba


Nota Hati : Blog syok sendiri pikahbaik pon ada silent reader taw..jangan maen-maen
( tuh pon sebab saya suka paksa kawan-kawan saya yang tak ada blog membaca..ngee..kejam gila sampai paksa-paksa..haha)

0 budak baek komen:

Related Posts with Thumbnails