Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Saturday, June 4, 2011

dah jadi milik orang


abesla...kakak saya dah jadi milik orang dahh
takleh nak gaduh-gaduh sangat dah dengan dia
nanti laki dia fire saya..haha

ucapan khas untuk pengantin baru aka peminat fanatik blogku..kah3 (sian gila ada sorang ja)

jadilah isteri yang solehah
saya nak anak menakan cumil macam saya..eh??haha
rajin-rajinla mai umah aku sapu sampah..lalala

semoga berbahagiaa sentiasa..


aku tak sangkaa weii hang dah kawen!!dah kawen!!sampai hati hang tak tunggu aku...kita kan selalu sama-sama...makan ais pop sesama,main batu tujuh sesama (aku menang sokmo..yeayy!!),mai badminton sesama (aku menang lagi!haha),main pendekar libas-libas kaen sesama,p ikut abah p serbanika sesama,baju raya sama,sekolah rendah sama,sekolah menengah sama,universiti sama,bilik kat UKM pon sesama,baca buku sesama (tym aku PMR hangg SPM,tym aku SPM hang STPM),kuaq p warta sesama,accident di Kajang sesama,p Alamanda Putrajaya merempit sesama,p beli makan soq-sahur sampai hang jatuh tangga sesama...semualah..banyak sangat benda yang kita buat bersama...

sebab pa..kawen kita tak boleh kawen sama-sama?tak aci..hang tak tunggu aku...nehi!!nehi!!penat aku kena lambakan kenyataan dari orang ramai :

"la...awat tak buat sekali.."
"ingatkan buat sekali.."

(naseb la aku tak terjawab..adek dia xdak orang maww..kesiannn...T____T)

oh..oh..sampai hati hang wat camtu kat aku..isk..isk...menangis bermukus..

hehe..apa-apa pon aku gembira jodoh hang dah sampai..sila tampaq muka 100kali kalo hang masih tak percaya.nak aku tolong tampaqkan pon bleyhh..aku tak sedeyh sangat sebab aku gembira hang dapat suami yang baek..yang dapat menjaga hang..hang sangat bertuah.. :)
Entri berkaitan saya dan kakak saya : adek wa kakak, adek kakak verc skolah menengah , bukan semenanjung

Nota Hati : Wanita yang baik hanyalah untuk lelaki yang baik..jika nak yang baik..kita pon kena jadi baik..ukur baju di badan sendiri..kalo tak muat,tambahlah berat badan tuu :D

5 budak baek komen:

~attahrel~ said...

tudiaaa...tahniah la utk akak ang...cepat2 la dpt anak abaq kt dia...hoho
**wei, gambaq x klia,tukaq boh hat lain..

pikah yang baik said...

huhuu...malas nk tukaq gambaq dahla...hahaha...xklia pon takpa..aku x mintak izin...kah3

Basyirah Abd Rahman said...

pikah.. rugi tak dapat bersama2 di hari bahagia kak syud. semoga kak syud berbahagia di samping suami tercinta.. tak percaya jugak weeei!

CIK AMSAL said...

tahniah kak syud! barakallah alaikuma..=)


pekah: memang la x ley kawen sesama..satgi ang tenggelam..haha

pikah yang baik said...

basyirah : tggai kami ja wei :(

amsal : aku paling ketinggalan skang antara sepupu2 aku

Related Posts with Thumbnails