Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Wednesday, June 8, 2011

blog makeover

blog saya masih dalam pembikinan
harap maaf jika lambat loading
tulisan tak clear
saya sedang sedaya upaya
menghasilkan blog yang comel macam saya
dan tidak berat
harap maklum

Nota Hati : ada ka orang nak mai blog nie?haha

7 budak baek komen:

~attahrel~ said...

testing2..

pikah yang baik said...

haha..trema kasehh kena jadi bhn eksperimen aku...

Basyirah Abd Rahman said...

kemas2.. cantik. budak architecture mmg patut kena design blog sendiri. kalau dah pass, blog i pulak eh. hahaha.. pikah.. cemana kak syud? kih3

pikah yang baik said...

haha..banyak lagi nie nak kena upgrade...

hee..boleh2..tp design x cantek sgt

kak syud xblik lg lerr

Gadis Misteri jugee said...

maaflah setelah hampir sebulan baru aku tgk wajah baru blog ang nih.. cantik2.. tapi kaann awat ada luf3 niii.. eeewwwwwww.. ;))) ngeee - ♥ ♥ ♥ -

pikah yang baik said...

ada luv sebabbbbbb aku jiwang...makna nama aku kan PENYAYANGG

Anonymous said...

membaca seluruh blog, cukup bagus

Related Posts with Thumbnails