Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Saturday, May 21, 2011

sudah lama

blog ini boleh dikatakan sudah lama
tahun 2008 lagi..
tapi..sebab kan owner dia ialah owner tegar malas update
jadi ianya lama dengan usia..bukanlah lama dengan pengalaman berblog
2 3 hari ini saya rajin plak berblogwalking
tengok blog orang laen tersusun rapi saja...tulisan tak dak senget-senget..
header tak dakla kicikk tak muat masuk border macam saya..
wahh jeles...
tapi disebabkan kekangan masa dan 'kerajinan' saya nak edit benda alah tuh suma..
maka blog ini mungkin dibiarkan begitu sahaja..haha (tengok..masih tiada kesedaran lagikk!!)
ada sapa-sapa la yang rajin nak watkan untuk saya eh? (ok...kompem tak dak!!haha)

satu lagi..
ada akaun twitter pon lama
tapi sampai sekarang masih tak paham bahasa tak reti guna
bila tengok blogger laen aktif twitter saya pon nakkkk jugakk..
tapi tehegeh-hegeh klik semua benda
las-las sakit kepala..

jom follow akaun twitter saya

http://twitter.com/#!/ctpkah


erk..kalo nak ajak join twitter orang cakap follow kan??haha...sah gilaa buta twitter...

okeyh..bila semua nya tak jadi...sakit kepala menjadi..kita berhenti..bai

Nota Hati : Agaknya saya memang xdak tokoh jadi blogger lah...haha..agaklaa~~


4 budak baek komen:

Aida fitriya said...

men twit twit lak dia skrg ..on blk la fb tuh..huhu ..rindu!

pikah yang baik said...

dah on tadi selama 5 minit...haha..macam tak ada feel..deactivate kembali

Ummu Mujahid said...

assalamualaikum..pandainya hang main twitter,,aku xgheti lagi..xpa2..facebook tu pun dh xsangga2 dh..

pikah yang baik said...

gamak hang kak..perli aku...aku xretii......saja akula...satgi dok tebengkalai macam blog aku la.dok taw dah!!

Related Posts with Thumbnails