Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Saturday, May 21, 2011

masih lagi budak

hari biasa

abah : adek...tak pi sekolah lagi ka?
saya : nak pi lanie..
abah : sekolah pukui bapa?
saya : pukui 8.30..

tap tap..derap kaki berlalu pergi


hari cuti

abah : adek tak sekolah ari nie?
saya : tak..cutii..

walaupun sebesar mana saya...selagi mana saya berada dalam jagaan ibu bapa saya...selagi itu abah saya menganggap saya masih budak sekolah...hee


Nota Hati : Haruslah dikatakan comel bila mana masih lagi budak-budak.. :P

4 budak baek komen:

Basyirah Abd Rahman said...

kena kahwin! hahaha.. ala pikah.. abah kami pun duk tanya jugak. selagi duk bawah jagaan mata ibu dan ayah, selagi itu mereka akan bertanya..

pikah yang baik said...

bertanya tuh biasa..tapi yang xleh tahannya mesti cakap sekolah,sekolah,sekolah...xpenah tanya keja..mesti sebut sekolah..

AimiSarah said...

lawakkk gilaaaa!!! bapak hg sempoi!!!!!! tobat aku akan gelak sorang2 nt..

pikah yang baik said...

hahaha...akula comelll!!

Related Posts with Thumbnails