Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Thursday, July 5, 2012

JANGAN MENYERAH

Saya rasa dua kali post seperti  nie saya up dalam blog .menunjukkan saya sangat terkesan dengan lirik nie..Bila mana masalah dah jadi makanan ruji, hati kena sentiasa kuat!kuat!kuat!Jangan sesekali biarkan hidup sentiasa dirundung masalah..Apa jua keadaan..saya kena tangani masalah itu dengan tenang..yakin dengan semua yg terjadi ada rahmat di sebaliknya..ok tipikal gila ayat..tipikal..tipikall..ayat dah tak ummph..ehh..sejak bila pandai buat ayat ummphh kann...haha


Syukuri apa yang ada

Hidup adalah anugerah

Tetap jalani hidup ini

Melakukan yang terbaik


Tak ada manusia

Yang terlahir sempurna

Jangan kau sesali
Segala yang telah terjadi



Tuhan pasti kan menunjukkan

Kebesaran dan kuasanya

Bagi hambanya yang sabar

Dan tak kenal Putus asa

adakah anda semua tahu betapa bencinya saya dengan perkerjaan sekarang?betapa sayangnya saya nak meninggalkan pekerjaan sekarang?aikk..tadi kata benci..tadi kata sayang..macam biasala..graf emosi benci sayang turun naek..

kadang-kadang benci sebab..susah nk explain
sayang sebab saya rasa dah semakin boleh bekerja dengan jaya and cemerlangnya..kira boleh dpt anugerah cemerlang ahh.erk maksud saya anugerah cemerlang di mana pemberi anugerah dan saingannya adalah diri saya sendiri..haha..ok tak lucu..tak lucu..tak lucu..

ok tamat

Nota Hati : Bila hujan lebat bawa banjir..Ingatkan diri , banjir itu bukan petaka..mungkin ada Rahmat tersembunyi yang kita tak nampak :)

0 budak baek komen:

Related Posts with Thumbnails