Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Sunday, July 8, 2012

hari-hari yang Muram

ini adalah mood ceria ASLI okeh??


Emosi amat terganggu sekarang ini
tak dapat nak sembunyikan daripada semua orang
sudah tak pandai nak cover
kemuraman terserlah
maka kemurungan mengambil tempat
memuhasabahkan diri
memujuk hati sendiri

cuba tidur biar mimpi indah jadi ganti walang di hati
tapi masih tak berjaya
bangun sibukkan diri..okla sikit
tapi seminit sekali perasaan sedeh tu datang lagi

tak taw nak gambarkan macammana..
sedeh sangat..rasa terhina pon ada..
Ya Allah... ya, aku mengaku..aku hamba Mu yang masih lemah
aku mengaku..
cukuplah sekali jadi...
aku tak nak teruskan lagi kalo aku terasa hina sekali macam nie
cukuplahh....aku dah rasa abes meter dah nieeee....
klo ada speed trap sah kena saman..
tekan minyak tabah sampai abes..
sebelum minyak abes..baik aku berhenti kat R&R Gurun

ok baii..selamat malam..
esok cuti lagi..yeay!!

Nota Hati : Mama nampak saya kurang ceria? Humm...ketaranyaa..betul-betul dah tak boleh cover emosi nie.

2 budak baek komen:

sitihajar said...

awat hg muram? xelok stress untuk kesihatan ...

pikah yang baik said...

erm..banyak sangat masalah...stress sedia nie

Related Posts with Thumbnails