Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Friday, September 16, 2011

perbualan pendek #abah

landing depan laptop baca blog orang
dalam kegelapan bilik akibat lampu terbakar
bunyikk macam ada orang masuk bilik..malas toleh..

"ha...masuk watpa hah..."

toleh-toleh..."eh abah..hee..ingat bebudak tu"

abah masuk sambil membawa tangga untuk gantikan lampu

'adek..pegang elok-elok" sambil memberi bulb lampu...dan saya menyahut YO!abah tengok pelik tapi meneruskan kerja nya..

siap pasang lampu..turun tangga..abah bersuara

"dah 2 ari tak menyala?awat tak abaq?malu ka?"

"dak eh..baru balik sini.."

habis perbualan abah kuar dari bilik..thanks abah betulkan lampu.bilik saya dah cerah kembali..yeahhh

"ADEK!!!!!!...." - opps mama panggil pulak..ok bai

Nota Hati : saya sangat sayang mama abah saya :D

3 budak baek komen:

Ummu Mujahid said...

dan kakak saya.. yeay..

Solihin Zubir said...

malu? hak3....

pikah yang baik said...

ummu : kakak saya gemok..!!haha..ok,dah xgemok lagi

solihin : haha..malu la sangat kan

Related Posts with Thumbnails