Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Wednesday, October 7, 2009

update~update

update lagi update lagi..
dahla...xsuka blog....blog pon xsuka aku..aku lagi xsuka blog..

lai lai....update terbaru
sudah bekerja sebagai........ site engineer d UZAIMIN ENTERPRISE..

sangat bosan sebab x masuk site lagi...
terkial-kial membuat pekerjaan..
terasa dri cam budak praktikal ok...
sentiasa ketakutan bila project manager ada kat opis..




saya student akitek tapi jadi engineer...memangla terkial-kial...nah...tuhla...men taram ja keja kn...huu~~

perhatian kepada semua : saya sesekali TIDAK bergaji besar seperti kedengaran besarnya jawatan itu..so..jangan membuat spekulasi saya kaya dan boleh belanja anda semua...

harap maklum..caw~~

3 budak baek komen:

saya said...

hahahaha, awai2 hbq dh jgn dk suh blnja..selamat bekerjaya

pikah yang baik said...

haha..bolei x km lpa skejap ada kwn baik nma syafiqah??sbb td leh plak igt dri sndri yg komen..wakaka.......

saya said...

hahaha, bleh plak mlpakan kwn anda ini..however, sy nk ucapkan tima kaseh pd anda krn tlh membelnja kwn anda ini, haha..syukran jaziilan ya ustazah, eh eh, slh, dh x jd ustzh dh

Related Posts with Thumbnails