Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Friday, April 15, 2011

blogWALKING and follow

saya bukanlah blogger tegar
saya bukanlah pengumpul follower berjuta-juta
saya juga tidak langsung subscribe mana-mana iklan untuk menjanakan dwet
saya berblog kerana saya suka menulis
saya akui blog saya bukanlah blog yang boleh memberi pengajaran
saya juga bukanlah suka sangat berblogWALKING
saya juga tidak suka mem follow orang berdasarkan kefamousan nya
percayalah saya hanya akan follow jika blog itu benar-benar memberi kesan kepada saya dan bermanfaat
kepada semua blogger-blogger yang saya follow
berbintang-bintang saya berikan untuk entri anda

anda BAGUSSS!!Teruskan memblog..saling ingat mengingati itu baguss :)

3 budak baek komen:

Ummu Mujahid said...

terima kasih di atas pujian itu...

CIK AMSAL said...

owh terima kasih..
janganla puji terlalu melambung
terasa malu pula
oh oh~

pikah yang baik said...

ummu mujahid cik amsal : keep it up!!sokong anda banyak2

Related Posts with Thumbnails