Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Monday, January 10, 2011

entri bajet

AMARAN !!!sila jangan muntah selepas baca entri ini..nak muntah pon diam2 sudaa~~

saya di sini ingin memohon maaf kerana telah menutup BLOG BEST saya buat sementara waktu..
diharap semua peminat dan pembaca tegarr blog saya dapat memaafkan saya

sebab-sebab penutupan blog adalah seperti berikut :

1-saya seorang PEMALU...saya malu bila ada orang kerja saya nak baca blog saya..-
2-saya seorang PEMALU..saya malu ah nanti orang cakap blog syok sendiri walaupun kenyataan..hehe-
3-saya seorang PEMALU..saya malu sebab ayat saya tunggang langgang-
4-saya seorang PEMALU..saya malu sebab blog saya x berfaedah..dats y ianya untuk rakan terdekat sahaja-
5-saya seorang PEMALU..saya malu sebab saya telampau lantang bsersuara hanya di dalam blog sahaja-





pendek kata saya memang seorang PEMALU lah..hahaha :P

ok sekian..



0 budak baek komen:

Related Posts with Thumbnails