Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Monday, August 16, 2010

suka dan tak suka

sebagai seorang perempuan...saya sangat SUKA kelihatan kurus...
saya selalu kata diri saya gemok kerana saya sangatt berattt..

namun begitu..saya TIDAK SUKA keadaan saya sekarang..
sudah 2 minggu seperti tidak mahu menerima nasi..
nasi hanya dapat diterima sejumlah setengah pinggan..

tadi sewaktu berbuka..saya sengaja bubuh nasik lebeh sebab tengok lauk pauk dia sedap2..
kalau xbubuh banyak..susah nak tambah dah..
maka arini extralah nasik jadinya..
saya gembira saya makan habis satu pinggan..
usai makan..pergi mandi..

masuk ja bilik air..laen macam saja..
tiba-tiba...
waaaaa...nasik yang saya bubuh lebeyh tadi sudah keluar kembali..

ok..sekarang saya dah paham...kuantiti nasik dalam pinggan tidak boleh melebihi separuh pinggan..

mungkin bila berterusan macamni saya pikir saya akan SUKA sebab boleh kurus..
hakikatnya..saya TAK SUKA kerana saya berasa sangat lemah..ditambah pulak kerja yang semakin menimbun... T_______________T

TAK SUKA-SUKA-TAK SUKA-SUKA-TAK SUKA-SUKA-TAK SUKA

4 budak baek komen:

pareed omey said...

haha..rilek la ka..mmg perut kecik tu..ak dr dulu mmg suku pinggan je mampu..normal2..jgn tak suka..hormon da berubah la tu..hehe

sue_aya said...

weh, bulan posa x leh makan byakkkk...nti lgi x lrat...hahaha

pikah yang baik said...

pareed : wawawa...xsukala..ko kn taw aku suka makan nasik..kalo nasik aku xlalu aku nk makan apa lg..

sue : wa..kenapakah?knapa aku xtaw teori itu?huhuh

sue_aya said...

btoi ah..hg try mkan byk2..pastu test rsa cmna..haha..kan Rasul da pesan, berhenti sblum kenyang..hehe

Related Posts with Thumbnails