Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Wednesday, November 25, 2009

jasa baik diperlukan

s e r i u s . . . t a k r e t i ! !

tak reti leh blajarla....memanglah...sapa yang nak ajar tuh???

silap buat kang.....memang matila...

benti keja ah camnie...sikit-sikit nak give up..macam budak-budak

dah tu...camna nak wat??...ala..bagi ja bos hang tuh buat..takkan dia tak reti kot...

sapa cakap dia tak reti??...dia memang tak reti pown..buat pon terkial-kial..pastu tanya aku lebeh2..

boleh dak tanya orang??..aku nak tanyala nie..masalahnya bos2 aku tuh suma sibuk memanjang..yang tak sibuk pon buat-buat sibukk..

orang laen??..deyy..mana ada sapa dah nak tanya....kan aku dah cakap,aku tanya bos,bos tanya aku balik!!









memang tak reti..tolong ajar aku wat CPM boleh dak??macammana nak set duration projek tuh??nak bagi nampak comei ja and ngam-ngam dengan projek tuh...
JKR and suma orang need dat CPM..

tolong..tolong...mohon jasa baik anda..
T___T

1 budak baek komen:

Ummu Mujahid said...

salam dik.. aku tolong doa ja..huhu

Related Posts with Thumbnails