Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Monday, June 29, 2009

memeningkan..menyakitkan

sangat mencabar kan jadi seorang cikgu?waa..respek sama mama ku..huh..
geram gila tengok result anak sedara yang darjah 2 tuh..bila suruh menghafal sifir macam-macam alasan yang dia bagi.
benda laen yang aku wat suma nak tiru..tapi..bab blajar nie xmau plak nak tiru...
heeish..memangla..sakit mata sakit hati tengok budak-budak kecik pon dah malas blajar..
sifir n bahagi pon xlepas lagi...kalau aku dulu x dapat 100 pon dah tyak..yang nie xpas pon leh rilek lagi..memanglah...bikin panassssssssss..

bab nak panjat pokok,nak bersolek no 1..hat tuh xpayah suruh..advance lagi dari kita..bila orang marah siap bagi jelingan tajam lagi..
memang xleh nak manjakan budak-budak lanie..makin naek pala..

bab laen gelak terkekek2..bila tanya ja pasal sekolah,adalah tuu...nanti kak long hafalla..maksu tulislaa kat kak long..mboi..dia pndai ajar kita plak...
kadang-kadang rasa cam nak biar ja..biarla..bukan anak aku pon..tapi aku xla sekejam tuh kan...aku xmaulaa depa ketinggalan..tapi tuhla nak beleter lagi..xreti dengar kata!!haishh..sakit-sakit....

macammana nak apply kpli nie?mau kecut perut suma budak-budak aku jerkah..haha

4 budak baek komen:

Anonymous said...

komen2..testing2

pikoq said...

hahaha

ajad said...

wei..sabaq la.hg tegas ckit ngn depa..hehe

ajad said...

sabaq pikah..

Related Posts with Thumbnails